duminică, 24 martie 2013

Parteneriat si roade -doua clase prietene II C si IV A

SCURTE SCRIERI IMAGINATIVE

Anca are în grădina cea frumoasă cinci flori. Au înflorit parcă în cor...
Fratele ei a luat o lalea și un ghiocel-pentru două colege, prietene de la școală.
A două zi, ieșind să ude florile-n grădină, Anca privi uimită, cu bucurie un curcubeu. Văzând-o așa de bucuroasă, fratele ei că o să-i ia o stropitoare nouă.
(Nicu Micu, Robert Fodoreanu IV A)

Ioana are în grădina ei flori proaspete și vii.
Sora ei mai mică a rupt o lalea și-o viorea.
A doua zi, pe ceața fetița s-a dus să vadă ce flori s-au mai ivit....
(Alexandra Harja, II C)

A venit primăvara!!
O lalea gingașă a apărut în grădina mea.
Am hotărât, împreună cu prietenul meu să o îngrijim. Și soarele ne ajută cu lumina lui plăpândă...
Un fluture multicolor s-a așezat pe o petală a lalelei.. Când m-am apropiat s-o ud și când o stropeam, un curcubeu măiastru a apărut asupra ei.
(Andrei Doltu, Mădălin Nistor, IV A)

Clopoțelul ghiocelului
Ghiocelul pe care a căzut roua, a trezit o lalea.
Atunci laleaua glăsui către ghiocel:
-O nouă zi ghiocelule!
-Da, așa-i! Ce minunat! Mulțumesc, zi nouă!
-Ai văzut? Iarba a prins colț proaspăt, fraged și nou..
-Asa-i. Primăvară frumoasă. bine-ai sosit iar la noi!
(Andreea Maria Popa, Andrei Câță, II C)


Într-o zi de primăvară, când natura renăscu din nou, în toată splendoarea ei, o viorea întâlni în calea ei gingașul ghiocel de martie...
-Ce frumos ești tu, ghiocelule! Cum ai crescut așa de repede?
-Am fost udat din belșug de pătura de nea și luminat de dragostea soarelui m-am înălțat...
-Ai văzut ce frumos s-a colorat poienița, acum în primăvară?
-Cum să nu...am văzut și-am auzit vântul..minunându-se!
(Dori Năstase, Alin Tamaș-IV A)

Într-o dimineață de primăvară am văzut o lalea nouă.
Era mică și frumoasă, plăpândă.. Am hotărât, împreună cu prietenul meu să o îngrijim.
Pe seară am observat amândoi uimiți că lalelele toate își închid cupele de rosu galben.. pentru ca-n dimineți să fie iar flori minunate și deschise.
Spre amiază iată că vine-n vizită la laleaua cea nouă, o albină  nu prea veselă, zumzăind  și căutând nectar.
-Vă aduc o veste, lalele și dragi băieți. Crăiasa Zăpezii se întoarce, E la trei sulite de soare distanță de aici.
Ne-am întristat puțin că iarna s-a răzgândit și că vine ănapoi cu gerul ei...
Abia am așteptat primăvara să vină!
(Emanuel Botea, Andrei Șerban, II C)

Într-o zi în vaza cea nouă a apărut o lalea. Roua îi strălucea încă pe frunze.
Suratele ei, alte flori ce erau locatare mai vechi în vază se tot întrebau:
-Oare cine-o fi? De unde-o veni?
-Ce fel de floare ești? De unde ai venit?
-Din vorbă în vorbă florile toate s-au împrietenit: vioreaua, trei zambile si-o narcisă au aflat că laleaua o primise mama de la tati, azi, fără motiv special.
Toate florile zâmbeau fericite.
(Alex Chicoș, Denisa Muscariu, IIC)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.