marți, 26 martie 2013

Intalnirea cu Banica -Bogdan Pavel IV A

                                                                                              




Era o zi frumoasa de iarna.
M-am hotarat cu mai multi prieteni sa mergem la sanius. Am plecat spre derdelus. Pana acolo am mers cam o ora si jumatate. 
Eram multi copii dar unul mi-a atras atentia: era Banica.
M-am apropiat de el , -am intins mana si m-am recomandat. L-am intrebat ce sport ii place si mi-a raspuns  ca-i place mult sa schieze. Eu iiam spus ca imi place fotbalul. Am dat mana cu el si ne-am luat la revedere.                                                                                                                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.