marți, 26 martie 2013

Întâlnire cu Lizuca-Adina Petrutiu, IV A


      Era o zi frumoasă de primăvară eu am ieșit să mă plimb prin dumbravă..., și plimbându-mă eu tot așa o întâlnesc pe Lizuca.
Lizuca era o fetiță foarte drăguță cu o față micuță și gingașă.

Noi am început să povestim și să ne plimbăm prin dumbravă. Am văzut peisaje frumoase și multe animale. Ne-am întâlnit cu Cenușăreasa, Pinocchio și alte personaje. Lizuca mi-a povestit despre dumbravă cât de frumoasă este și despre câte năzdrăvenii a făcut împreună cu Patrocle. Mie mi-a plăcut de Lizuca pentru că este o fire veselă, vioaie, frumoasă și foarte cuminte.
După ce am povestit și ne-am plimbat ore în șir am văzut că se făcuse destul de târziu, așa că am hotărât sa ne luăm "la revedere" și să ne îndreptăm fiecare spre casele noastre.
Mie Lizuca mi-a lăsat o impresie foarte bună și am învățat sa fiu bună cu toate lumea și să fiu tot mereu vesela.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.