marți, 26 martie 2013

Parteneriat de-a învățătoarea- la clasa prietenă, a II-a C

 La clasa a-II-a C-Adina Petruțiu, IV A

      Astăzi la clasa a-II-a a fost frumos dar  am avut și mici conflicte pentru că un băiat ..mai năzdrăvan a  provocat... doi baieți, colegi tot mici.Ca de obicei situația s-a rezolvat, cu o morală despre prietenie și pace:)
La matematică i-am învățat -din tot ce știu și eu pe genialii juniori-figurile geometrice și cum să le numere- în figuri mai complicate deoarece nu prea s-au întâlnit cu felul acesta de probleme.

La ora 10 a venit și Bogdan colegul meu apoi la ora de lectura le-am citit-în echipă- o poveste despre Ștefan cel Mare. Mie mi-a lasat o impresie bună clasa mai mică a doamnei.

După această experiență o să mă fac și învățătoare si frizeriță. M-am gândit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.