duminică, 24 martie 2013

Copilul cel bun- Nicu Micu, IV A

Eu am un prieten bun. E cel mai bun prieten al meu.
Îl cheamă Dori și mă ajută mai mereu, așa este el, mereu să te sprijine când ai nevoie de ceva!
E prietenos, așadar, bun, cam scund, însă-i cel mai prețios prieten din lume!
E rapid, dacă vine vorba dealergare, și fotbalist pe deasupra-joacă la un club mare.
Nu poți să nu îl placi!
Nu se bate cu nimeni niciodată, e ”cel mic, dar cel puternic”. Pe el nimeni nu îl supără. Are încredere în el și-ti împrumută și ție dacă-i ceri...
La disciplinele școlare are și rezultate tot mai frumușele! De drag ce îmi e, îi dedic o poezie:
Dori e prietenul meu
E cel mai frumușel
E cel mai ”piticel”-nu se supără el-că-i scund, dar are un suflet de aur
Tezaur!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.