duminică, 24 martie 2013

Elevul năzdrăvan- Andra Agache, IV A

Paul era un copil foarte bun și iubitor, dar văzând că nimeni nu se juca cu el, s-a decis să devină un bătăuș, căci așa credea el că va fi luat în seamă. Dar asta nu s-a întâmplat.
Paul se așeză în pat. Se uita pe pereții camerei, când, deodată văzu un cerc roșu, care se aprindea, se stingea.... Băiatul își puse atunci trei întrebări:
”Ce este acesta?”
”Am facut eu ceva?”
”Cu ce am greșit?”
Paul se duse la școală a doua zi, fără să se mai gândească la ceea ce văzuse cu o seară înainte.
- Paul, ai învățat pentru astăzi la biologie? îl întrebă doamna profesoară.
-Păi...am învățat că 5X1=6
-Vai, ce răspuns este acesta?....îl compătimi profesoara gândindu-se că se întâmplă ceva cu el.
Îeși cu nepăsare în pauză băiatul, se apropie de o fetiță și îi zise, pe ton poruncitor:
-Dă-mi prânzul tău!
-Dar e singura mea mâncare, zise fetița plângând.
-Acum să-mi dai mâncarea! ripostă Paul.
Aflând ce a făcut la școală, părinții îl certară pe băiat. Paul era trist și voia să ceară scuze fetiței...
Oare o să îl ierte?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.