sâmbătă, 1 decembrie 2012

Tinere condeie-Invitați Geniali

La mulți ani, România!


La mulți ani, Geniali!


Mulți ani fericiți cu sănătate părinților geniali, profesorilor și tuturor românilor codleni și de pretutindeni!

Avem onoarea să oferim găzduire în paginile blogului unor colegi care își desfășoară activitatea literară sub îndrumarea doamnei profesoare Emilia Mera, elevi de gimnaziu, cu talent care-și exersează condeiul cu perseverență, în cadrul cercului literar ”Tinere condeie”.


Mama

Iana Theodora Raluca
Când mă culc și mă trezesc,
Eu pe mama o zăresc.
Este ca o rază rară
În plin prag de primăvară.

O cunună de argint,
Placată cu fir de aur.
Suflet bun mi-a dăruit!
Mama este un tezaur!

Respectul și buna purtare,
Călăuze înțelepte.
Mama s-a gândit la toate,
Doar să-mi fie alinare!

Gând de copil

Miriam Cianga, V A
Când m-am născut,
Părinții mei s-au bucurat nespus:
Eram copilul ce-au dorit atât!
Și din iubirea lor neprețuită
Mi-au dăruit o viață fericită!

În fiecare zi m-am străduit
Să le aduc recunoștința mea
Și tot ce au la școala-am reușit,
Eu am făcut-o pentru-a-i bucura.

Iubesc tot ceea ce mă înconjoară!
Mă- întristez la gândul că-ntr-o zi
De școală și prieteni mă voi despărți.

Prieteni dragi, copii din lumea-ntreagă, 
Să prețuiți, orice povară veți primi
Anii copilăriei, să îi trăiți din plin,
Căci alții mai frumoși decât aceștia
Nu mai vin.

Iubiți natura, familia și școala,
Iubiți parfumul florilor de tei,
Iubiți iarna, toamna, primăvara
Iubiți această zi și împortanța ei!

Elevul Matei


Miruna Matei, V B
El este Matei,
Stă în blocul trei,
Are frați, surori
Și-un balcon cu flori,
Are mamă, tată
Și-o pisică alintată.

Când merge la școală
Profesoara îl întreabă:
-Teme ai avut?
-Da, mi le-am făcut!
Dar pisica mi le-a rupt!

Când se sună de plecare
Și Matei e în picioare.
-Nu te bucura prea tare,
Școala nu s-a terminat!
Mâine ai de învățat!


Așa, în semn de sărbatoare, poezii prinse-n buchet de urare, m-am gândit ca scrierile frumoase ale colegilor voștri -elevi de clasa a cincea, spre care și voi vă îndreptați-cu pași de-un semestru- să vă inspire și să vă bucure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.