sâmbătă, 1 decembrie 2012

Mândria de a fi român...de la a fi codlean începe!




CODLEA



Codlea-este destinația mea
E cea mai frumoasă părticică de țară
E floare rară, multicoloră, multiculturală...

Răzvan C. IV A
Codlea, ce frumoasă ești!
Despre tine sunt povești,
De curată și-ngrijită
Toți cu pașii te străbat!

Robert R., IV A
Codlea e lângă mine,
Lângă tine, lângă voi
Și ne atrage-aici pe noi (Un convoi)

Ne ajută tot mereu-
Gazdă bună-i zi și noapte
Parc cu soare, străzi minunate,
Codlea? Ca la carte.
Andrei D., IV A

Codlea -i o minune
Din întreaga lume!
Anca B., IV A

Codlea este un oraș ca la carte
Cu străzile asfaltate.
Florile cresc peste tot
Mireasma lor s-o rețin nu pot!

Dacă ai veni cu noi
În orașul fără ploi,
Zâmbet și doar curcubeu vei fi.
Tu pe dată-l vei îndrăgi!

Amalia P., IV A

Codlea este frumoasă!
Vino și tu în casa noastră!
Poți să stai cât vei dori,
Bucuroși te vom primi!
Maria C., IV A
Codlea
populată, frumoasă,
crește, muncește, învață,
Istoria Codlei captivează
Ca oraș.
Kătălin Melnic, IV A
Codlea e frumoasă
Ca floarea de colț.
Luminează-ntreaga țară
Și ne-așterne drum de flori.
Anca C., IV A

Codlea-un oraș frumos
M-ai făcut copil voios!
Am crescut mare
M-ai înălțat, dreaptă,-n picioare!
Cu încredere în mine
Cresc falnic, cresc bine.
Andra A., IV A

Codlea,
Populară, frumoasă,
Cu oameni activi, sănătoși voioși!

Dorin N., IV A
Oraș puternic, muncitor,
Orașul meu împodobit!
În viața mea bine-ai venit!


Codlea, oraș frumos, 
Tu îmi luminezi calea
Străzile tale curate
Mă fac mulțumit!
Alexandru C., IV A

Cu oameni harnici
Vrednici, neînvinși!
Un oraș cu mult cald soare,
Cu cer albastru, infinit-
E locul unde eu voi crește mare!
Alin Tamaș, IV A

Codlea, mare oraș
Luminos, frumos,
Mă găzduiești
Politicos.
Nicu Micu, IV A
Codlea este chiar curată
Și de toți e admirată.
Are case, rândunele
Și prin parcuri floricele.
Munții cu copaci frumoși,
Copiii cu ochi voioși.
Marian Sărariu, IV A

Codlea, oraș frumos
Cu mii și mii
De păduri și flori încântătoare!
Codlea, oraș frumos
Nu mă satur să te vad!
Yulisa N., IV A
Destinația mea
Este frumoasa Codlea.
La poalele Măgurii apărată,
Cu vecini buni -toți laolaltă!
Denis P., IV A
Codlea -ești frumoasă,
Mândră și aleasă
Înflorești, întinerești, te primenești
O continuă caldă sărbătoare
Ești.
Adina P., IV A
Codlea cea frumoasă
Ne-mbie mereu
Să fim cuminți
Să nu fim triști
Curați să fim
Și bucuroși mereu.

Mădălin N., IV A
Codlea e frumos gătită,
De Crăciun e pregătită!
Bogdan P., IV A



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.