luni, 26 noiembrie 2012

POT SĂ FIU...?


În rol de lider
Dorin Năstase, IV A
Am fost liderul familiei timp de trei zile.
Tare am fost încântat de fiecare hotărâre pe care o executau membrii familiei mele!
Mamei i-am spus, ca după o zi de muncă să se odihnească, fratelui meu-să își facă temele la timp, iar seara să adoarmă devreme. Toată familia mi-a dat ascultare.
Din această provocare am înțeles că atunci când voi fi mare mă voi strădui să organizez bine și să apreciez pe fiecare membru din familia mea.
Liderul meu preferat este mama. Îmi este și prietenă, îndrumătoare în viață și-mi asigură educația pe care și eu o voi oferi, la rândul meu mai târziu, copiilor mei, atunci când îmi voi făuri o familie.
Sunt harnic ca ea, dar și cam rău de gură.
Punctele mele tari: sunt harnic, ofer ajutor familiei, lupt să ajung un mare fotbalist.
Punctele cele slabe? Nu-mi asum răspunderea, când merg la joacă uit să mai intru în casă și sunt prea rușinos.
Acțiunile pe care le realizez cel mai bine sunt din domeniul pasiunii mele: joc fotbal, iar domnul antrenor mă apreciază că nu lipsesc de la nicio oră de antrenament.
De asemenea, îmi propun să nu lipsesc de la nicio activitate școlară.

2 comentarii:

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.