luni, 26 noiembrie 2012

Amintiri...


Prima zi de școală
Andra Agache, IV A

Era o zi însorită cu cer senin. Eu mă pregăteam de primul an de școală.
Cu mândrie și nerăbdare, voiam să ajung repede la școală
Când am intrat în clasă, doamna noastră ne-a așezat în bănci. Lângă mine, stătea Denis, colegul meu de grădiniță.
La un moment dat, am început să vorbim în timpul orei de lucru manual. Atunci, Denis mi-a zis:
-Nu ai curaj să îmi tai pantalonii!
-Ba da!
-Ba nu!
Și tot ne-am contrazis noi, până când i-am arătat ce curajoasă sunt și i-am tăiat dintr-o dată pantalonii.
Doamna nu m-a certat așa de tare, așa cum mă așteptam... Azi m-aș gândi de mai multe ori  până să tai alți pantaloni, ca să îmi dovedesc curajul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.