luni, 26 noiembrie 2012

Invitație la ..amintiri despre zilele de școală


Amintiri ...
Alin Tamaș, IV A

În prima zi de școală eram foarte emoționat, mai ales că m-a adus tata, pentru că mami nu a putut să vină.
Când am văzut atâția copii, nu mai știam ce se întâmplă cu mine de atâta emoție. Am fost tare fericit când am văzut-o pe doamna învățătoare.
Intrând în clasă, glasurile colegilor îmi păreau o cascadă cântătoare. M-am obișnuit bucuros cu acest cântec minunat.

Prima zi de școală
Denis Petre, IV A

Pentru mine, prima zi de școală a fost una plină de bucurie și de emoție. Eram nerăbdător să văd cum arată o clasă, să-mi cunosc colegii și nineînțeles pe cea care avea să îmi devină dascăl pentru patru ani.
Pe băncuțe erau așezate cărțile și câteva floricele de câmp. Am început-mândru de mine că am devenit școlar- să răsfoiesc Abecedarul.
Parcă mai ieri îmi amintesc cu nostalgie când colegii mai mari din școală ne strigau ironic bobocei sau pitici.


Prima zi de școală
Adina Petruțiu, IV A
În prima zi de școală îmi amintesc că eram foarte timidă.
Nu îi cunoșteam pe toți colegii, abia așteptam să învăț bine să scriu și să citesc.
Am deprins an de an, taine noi, am învățat tabla înmulțirii și a împărțirii, iar acum, în clasa a patra voi face cunoștință cu fracțiile și cu problemele rezolvate prin intermediul desenului, cu metoda grafică.
Este foarte frumoasă viața de elev-trebuie să îți dai silința să îți iasă anumite lucruri și e bine să înveți.


O faptă...
Denis Petre, IV A
Într-o zi de toamnă frumoasă mă aflam în clasă, așteptând-o pe doamna învățătoare, pregătit să începem orele.
Gălăgioși și neastâmpărați, nu am fost tentați să o așteptăm pe doamna în bănci și ne ocupam fiecare cu câte ceva, după bunul plac.
Eu, vrând să fac pe interesantul, cum îmi scot cărțile din ghiozdan, printr-o mișcare bruscă am lovit un pet, care a ricoșat aproape de ochiul colegei mele, Adina.
Cu părere de rău pentru acest gest, nu știam cum să mă port mai frumos cu ea pentru a mă ierta. O serveam cu dulciuri, îmi ceream scuze, făceam glume frumoase cu ea, îi vorbeam foarte frumos.


Clasa mea
Marian Sărariu, IVA
Clasa mea este frumoasă, îndrăgită, luminoasă, cu un parfum aparte, al ei.
Săptămânal, noi elevii, sub îndrumarea doamnei învățătoare aducem fele de fel de îmbunătățiri: fie schimbăm panourile cu lucrări ale noastre, ori igienizăm clasa cu diferite produse de curățenie. Curățăm de praf băncile, scaunele, dulapurile,, facem ca totul să strălucească în minunata noastră clasă.
Tot aici, în clasă ne jucăm, învățăm, organizăm concursuri, dansăm, ne simțim minunat!
Întotdeauna o ascultăm pe doamna!
Clasa mea
Alin Tamaș, IV A
Când mă trezesc, în fiecare dimineață, sunt fericit din nou că o să învăț în această clasă frumoasă ca un diamant.
Dacă nu am înțeles ceva- că e vorba despre cunoștințe de limba română, ori de matematică- doamna învățătoare ne mai explică o dată, pentru a ne lămuri.
Copiii din clasa mea sunt buni prieteni.
Sunt bucuros că fac parte din această clasă! Iubesc școala!


Clasa mea
Răzvan Capverde, IV A
Clasa mea este încăperea unde eu împreună cu colegii mei și doamna învățătoare ne desfășurăm orele de curs. Este situată la parterul unei clădiri mari, cu două etaje, numită Școala Generală Nr. 2 Codlea.
Școala mea se află pe strada Nuferilor, în orașul Codlea, din județul Brașov.
Merg cu multă plăcere cinci zile pe săptămână în clasa mea!
Aceasta este luminoasă, împodobită cu flori pe pervazul geamurilor, pereții sunt împodobiți cu tablouri și diverse planșe ce ne servesc suport pentru orele de curs. Băncile noastre sunt așezate pe trei rânduri, iar în fața clasei este așezată catedra și tabla.


Cum îmi fac temele
Alin Tamaș. IV A
Într-o zi, verișoara mea m-a întrebat:
-Cum îți faci tu temele, Alin?
-Simplu. Mă uit în caietul de clasă, verific ce exerciții am primit ca temă, apoi recitesc notițele consemnate în caietul de clasă. Scriu exercițiile pe caietul de teme, întâi cerința fiecăruia, apoi rezolvarea. Verific dacă am scris corect.
Atunci când finalizez toate temele, îmi pot pregăti ghiozdanul pentru a doua zi.
-Îți mulțumesc, Alin, pentru lămuriri!
-Cu plăcere!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.