sâmbătă, 23 iunie 2012

VISUL MEU -partea 2

Încă de mică, mi-am dorit să călătoresc în toată lumea. Ştiu că acest vis se va împlini, dacă nu voi înceta să cred şi muncesc cum pot eu pentru el.
Voi reuşi să văd lumea, chiar de nu îmi va fi uşor. Sunt sigură de asta!
Andra A., III A
Eu mă numesc Alin.
Fiind un copil căruia îi place să ajute persoanele aflate în suferinţă, mi-am dat seama că trebuie să îmi urmez visul de a deveni medic. Pentru acesta este nevoie de multă muncă şi învăţătură.
Am ales acestă meserie, deoarece mama mea-încă de când eram mic-îmi cumpăra tot felul de reviste de anatomie. Citind, am devenit din ce în ce mai curios să aflu lucruri noi despre corpul uman.
Sunt conştient că n-o să îmi fie uşor, dar având sprijinul familiei, care mereu mi-a fost alături, voi reuşi.
Acesta este visul meu şi sper să nu rămână doar un vis.

Alin T., III A

Când eram mai mică, visam să devin fotomodel. Am mai crescut şi m-am văzut pe rând, profesând ca avocat, îmi plăcea să îi împac pe copiiii care se contraziceau din tot soiul de motive.
Ţineţi minte, dragi copii, dacă visul din copilărie vi-l urmaţi, aveţi mari şanse să îl realizaţi.
Ancuţa C., IIIA

Eu-când o să fiu mare-vreau să devin" wresler". 
De la vârsta de 8 ani îmi place wrestlingul.
Deţin centura roşiew cu o tresă albastră, iar în prezent fac parte din clubul Fight Street+adică "lupte de stradă".
Unii cred că wrestilngul este o ..joacă...sau doar divertisment, cu accente periculoase, dar acesta reprezintă "club"  de arte marţiale, mixte, combinate.
Andrei D., III A

De mic, mă tot jucam cu maşinile.  Atunci când se stricau, tot eu le reparam.
Mai tarziu, când am mai crescut am învăţat să demontez şi alte maşinuţe şi aşa am reparat şi altor copii maşinile stricate. Toţi prietenii m-au numit "Mecanicul".
Simt plăcere reparând..şi bucurie când  reuşesc să fac ceva să funcţioneze, 
Când voi creşte mare, o să fiu cel mai bun mecanic auto, aşa visul meu va deveni realitate!
Dorin N., IIIA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.