sâmbătă, 23 iunie 2012

VISUL MEU-partea a 3 a

îmi doresc să devin fotbalist la echipa Dinamo-o echipă românească de prestigiu.
Voi exersa foarte mult şi mă voi antrena serios ca să ajung un fotbalist de nădejde.
Mă impresionează, ca stil de joc,  Gabriel Torje de la Dinamo şi Lionel Messi, de la Barcelona.
Fotbaliştii consumă multă energie pe teren, iar eu sunt un copil care are energie...
Cine doreşte, poate să aibă acest vis -de a ajunge fotbalist-trebuie să ştiţi însă că este nevoie de ani de muncă, de seriozitate!
Robert R., III A

Visul meu estă să devin un bun poliţist-mai exact un jandarm.
Îmi doresc să trăiesc într-o ţară civilizată, lipsită de oameni certaţi cu legea.
Sunt conştient că pentru a îmi îndeplini visul trebuie să învăţ foarte bine şi să dobândesc o condiţie fizică foarte bună.
Răzvan C., III A

Eu-când voi fi mare-vreau să ajung profesoară de dansuri populare.
O să am propria mea sală de dansuri şi o să susţin multe spectacole în ţări străine.
Voi lucra cu copii şi tineri cu vârste începând de la 3 la 30 de ani, dar şi cu oameni de alte vârste, dacă vor fi interesaţi să cunoască arta dansului popular.
Dansurile pe care le voi preda vor fi de la simple la dansuri mai complicate..
Voi călători cu echipele mele de dansuri în multe ţări îndepărtate, pentru a arata lumii cât de frumoasă este ţara mea!
Adina P., III A

Visul meu este să ajung o bună dansatoare, să susţin spectacole, să fiu recunoscută şi apreciată. Vreau să ajung cineva în viaţă.
Mi-ar plăcea totodată să fiu şi DJ-pentru că îmi place mult muzica.
Paula G:, III A

Eu vreau să devin aviator..  aşa aş putea zbura cu avionul cum îmi doresc de mult.
Mă gândesc că este foarte interesant, plăcut să zbori ..să vezi de la înălţimi oceane, munţi şi tări felurite!
Robert F., III A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.