duminică, 24 martie 2013

Poftiti la magie! -Alin Tamas-IV A-recenzia unui spectacol

Intr-o zi de duminica m-am dus la un spectacol de magie la noi in oras la Casa de Cultura ! 
Intai i-am intalnit pe colegii mei (un pic surprins ca au venit si ei) la casa de bilete . Am platit biletul si am intrat in sala .
M-am asezat impreuna cu ei si am asteptat sa inceapa spectacolul.
Pe scena a aprut un domn care ne-a uimit cu niste trucuri nemaivazute. Am incercat sa imi dau seama cum face anumite  trucuri , insa, am esuat . 
Mai tarziu ,am participat si noi, cei din public  la tot felul de concursuri :  baietii faceau trucuri de magie (chiar ei),iar fetele dansau pe scena!
Dupa concurs , aparu asistenta  artistului,  care ,de asemenea, a facut tot felul de trucuri magice!
Pe la sfarsit , ,,domnul magician'' lua un ceas de mana cuiva din public .
Acest a strivit intr-un bol ceasul , dar prin cateva cuvinte , ceasul revenise la forma initiala , fara nici o zgarietura .
Si asa s-a sfarsit spectacolul, iar cand am ajuns acasa, am povestit si parintilor mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.