duminică, 24 martie 2013

Copilul cel bun -Alin Tamas- IV A

  
 
In clasa a-V-a , un copil pe nume Mihai primea mai mereu nota 6. Acesta era multumit de nota sa,insa,parintii lui ,nu erau:
-Tata, am primit un 6! zise baiatul cu mandrie .
-Iarasi ai primit nota 6 ? zise tatal  suparat .
-Da ,tata!
Tatal lui Mihai statu putin pe ganduri , si zise:
-Tu ce vrei sa devii cand vei fi mare?

-Doctor, tatal meu!
-Pai......., la urmatorul test trebuie sa primesti 10! zise tatal cu un ton ridicat . Daca primesti punctajul maxim , imi vei dovedi ca vei ajunge ceva maret!
-Asa voi face! zise Mihai .
Mihai a invatat zi si noapte , nenncetat ,iar la urmatorul test a primit 10 cu *. Acesta cand ajunse acasa spuse :
-Mama , tata, am primit 10!!!!! zise baiatul cu o bucurie de nu se mai vazuse.
-Bravo fiule !zisera parintii .
Fiule , ai vazut ca poti, numai vointa sa ai!
Ai dreptate !
Si de atunci , Mihai ajunse un baiat de nota 10 .
 
Invatatura :
 
Noi am invatat din acest text ca orice poti face, numai vointa sa ai , chiar daca altii zic ca nu vei reusi ce ti-ai propus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.