sâmbătă, 16 februarie 2013

Din pagini de caiet-in fila de blog-IARNA

Compuneri

Manu Sarariu, IV A
 Inr-o dimineata am vazut pe geam zapada dalba care m-a uimit foarte tare.
  Cand am iesit afara mi-am vazut prietenul in zare , si a fost chiar haios. El spunea ca in zapada este o fantasma care bantuie copii si casele cele murdare.
Tot am incercat sa ii spun ca nu exista fantome ....
In cele din urma el m-a ascultat si s-a bucurat cu familia lui de Craciunul cel frumos.


*   *    *
O zi de iarna potrivita sa mergem pe colnic cu familia noastra .
 Soarele ne lumina de parca stateam sub o vapaita incinsa si arzatoare...
Cand am ajuns pe deal am vazut multe paduri cercelate de zapada. Abia asteptam sa le facem poze de pe sănii!
  Si ne-am distrat  asa de minunat pana in amurgul serii!


Robert Rusu, IV A

VENIREA IERNII

Vine iarna imediat,

Cu alaiul ei curat.
Hai, copii la săniuș,
Aveți grijă la ghețuș!

Sănii plutesc iar ușor...
Fulgii zboară, țes covor
Zăpada este frumoasă
Chiar de-i nițel friguroasă.

Iarna nu vreau tu să pleci,
Toți copiii te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.