luni, 26 noiembrie 2012

TOAMNA IAR...


Toamnă în pădure
Alin Tamaș, IV A
Mă plimbam prin pădure, într-o frumoasă zi de toamnă.
Mi-am propus să observ cum este natura în acest frumos anotimp.
În pădure văd cum vălul de brumă argintie acoperă protector tulpinile plantelor pitice.
Mergând spre oraș văd tot mai clar urmele toamnei aurii....
Firelor de lămâiță li s-a uscat rădăcina.
Norii suri își poartă plumbul posomorâți, iar vântul, razleț, smulge în zbor câte o șindrilă.
Nucii se-ndoiesc de bătrânețe...
Toamna a lăsat argint pe munte și pe vârful de pădure.
Cerul își schimbă veșmântul, iar munții singuratici vor fi in câteva zile iar ninși de ani mulți.
Stă colo, sus, Negoiu mohorât, culcat pe o rână, cu a lui Negură bătrână. De aici, de sus, se văd singuratice poieni, cu mesteceni visători.
Ce frumoasă este pădurea toamna! Vă recomand să o revedeți cu proprii voștri ochi!




Toamna

Bogdan Pavel, IV A
Dimineață m-am trezit,
Pe fereastră am privit:
Totu-n jur era argint!
În gând eu m-am întrebat
Oare Toamna a venit?
Brumă groasă a căzut,
Frunzele au ruginit
Pe pământ ele-au format
Un covor galben-roșcat.
 Vine vântul și ploaia
Că așa este toamna!

2 comentarii:

  1. eu am o idee! PT. a posta din ce in ce mai mult, ar trebui, ideea mea, sa facem cat mai multe texte la LB ROMANA in care sa spunem de la inceput expresii frumoase , dupa care sa facem mai multe texte
    Eu nu vreau sa va schimb programul ! dar am dat o sugiestie, si asa ne marim capacitatea si devanim din ce in ce mai buni, nu ca nu am fi!!dar sa devenim cei mai buni in acest domeniu !

    ( Tamas Alin )

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte bună sugestia ta, Alin! Orice idee care să aducă îmbunătatiri blogului nostru este minunată!Cât mai multe selecții de expresii deosebite, apoi -de ce nu- compozitii proprii și originale!

    Prof. Simona Ciobanu

    RăspundețiȘtergere

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.