luni, 26 noiembrie 2012

SĂ FII PROFESOR...


Profesor pentru o zi

Alin Tamaș, IV A

Acum înțeleg cât de greu este să fii profesor. Unii copii sunt cuminți, alții nu chiar.
Am fost în vizită, ca voluntar la o clasă de a doua unde predă doamna noastră învățătoare.
Unii scriau frumos, îngrijit, alții mai au de îndreptat unele aspecte.
La finalul activității mi-am spus părerea despre acești copii năzdrăvani, le-am zis că nu au probleme mari, doar la cumințenie mai este de lucrat.
A fost frumos!




Învățător voluntar
Andrei Doltu, IV A
Când am fost în vizită, ca voluntar la elevii mai mici, parteneri în proiectul dintre clasele noastre, din clasa a II-a C, am avut parte de surprize: bune și... năzdrăvane.
Copiii sunt, în parte puțin bătăioși, dar nu toți, doar unii se îndeletnicesc cu asta,...si... e greu să-i convingi să se cumințească..pentru că nu au încă acest exercițiu, acest obicei.
Am observat și elevi foarte cuminți, care nu intrau în conflicte, Pe aceștia îi felicit, m-a bucurat mult comportamentul lor.
Am văzut cum este să fii profesor. E interesant!
Cred că prin muncă acești colegi ai mei mai mici vor ajunge cuminți și ascultători.
Cu toate acestea mi-a plăcut această experiență!

3 comentarii:

  1. Eu dupa aceasta experienta mam decis sa ma fac profesor



    Andrei Doltu

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai frumos blog ! ma intreb cand veti alege cine v-a participa pentru ziarul scoalii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar este interesant sa fii profesor.Eu cred ca doamna va reusi sa-i faca pe acei mici nazdravani, descurcareti si voiosi ca noi.Este foarte greu sa fii profeso. VA MULTUMIM DOAMNA ATI FACUT O TREABA BUNA CU NOI IAR NOI SPERAM SA FACETI O TREABA BUNA CU EI. ANDRA AGACHE

    RăspundețiȘtergere

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.