luni, 20 februarie 2017

Un gand -descoperire :) Stire

Scrisoare
Genialilor seniori
 
 
Buna dimineata. Geniali!
*** "V-ati facut... 'a opta'. 
8 inseamna numerologic, psihologic vorbind a detine 'puterea'. Puterea interioara de a face, conform gandului binele tot, intai tie, apoi tot pamantului.
De privit cifra 8,
ca sa desenez cu cuvintele asa, 
cerculetul de jos e baza, autocontrolul in lumea interioara, a ta, 
ca sa faci trecerea- zice societatea, fiindca, laolalta, cu oameni impreuna traim, construim, cu examene cu tot, in lumea lui "Eu orice pot"-al doilea cerculet de deasupra ta.
Am cercetat eu.
Asa-mi pare de adevarat.
In plus, am fost si eu a 8-a si stiu. Si cativa prieteni si parintii toti, pe aici au trecut.
 Ramane intre noi.:) (Acum -pe loc am deslusit ce clasa importanta tocmai ati avea... A opta.)
 
 
 
Strumfilor scolari, minunati de-a treia, actuali?  Ceea ce tocmai descoperim, bine e s-o stim
Zi frumoasa s-avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.