joi, 12 ianuarie 2017

Cubul magic si ganduri-dorinte. Vise, cu acord, la vedere

Sa-nvatam din ele...
(Visul din fotografie e un simbol-vis al meu, acordul acesta tradus in prietenie si-ntre oameni, mereu)
Asa...
 Buna dimineata de Azi minunata!

 c-un gand de copilarie, care crede in minuni...
Ai gasi, asa, intr-o zi ca aceasta un cub magic stralucitor cre indeplineste "dorinte crezute cu inima"?
Copiii dintotdeauna raspund ca da. L-ar gasi si stiu ce vor. Vor pace in armonia lumii lor....
***

Ce-ar fi, când ai gasi asa, intr-o dimineata, mergând un cub minunat?
Dimineata?
Ca sa fie timpul bun inainte.

Venind spre scoala am gasit un cub. Maare. Stralucitor. (Catalin G. )

Si era...
Stralucitor, in fata ta, parca pe tine te-ar astepta sa-l ridici si sa-i spui 3 ganduri-vise, tot mari in care ai incredere sa crezi ca se pot adeveri?
Strumfii-scolari au zis ca pot.
Pot sa se gandeasca si  prin visele lor de-a bucuria zilei , prin bucurie mai frumos sa creasca...

Si eu, intr-o zi de vara am gasit un cub care indeplineste dorinte. L-am rugat devin vedeta, sa fiu celebru prin ce stiu eu in lume.
Imi mai doresc sa pot scrie tot mai bine si exercitiile la limba romana, pana atunci. (Flavius T.)
***
Am 3 dorinte si eu, nu chiar foarte mari: sa fie lumea mai buna, sa fie tataie sanatos si sa devin sportivul numarul 1. Valentin D.
***
Eu vreau sa merg la matusa mea in vacanta, apoi ea sa vina de tot in Romania si sa fim toti uniti. Daria P.
***
As vrea sa aiba oamenii incredere in mine. Sa merg cu prietenii, cu colegii la un film.
Sa fiu un Strumf harnic mai vreau. Calin M.
***
Imi doresc de la cubul magic o sanie, sa fiu mandra de mine, adica sa am eu incredere asa, si imi mai doresc sa fiu in fiecare zi bucuroasa.  Florentina B.
***
Vreau ca sambata sa merg in Poiana, sa imi cumpar pixuri cu gel colorat si sa imi descarc pe telefon Instagram. Maria N.
***
Toate animalele sa fie ingrijite as dori, toti copiii sa aiba casa, iar fiecare anotimp sa dureze cate un an.
Corina L.

***
 (Si tot un fel de a scrie dorinte, de a le transmite, dialogat... de "ghicit" visele in cuvinte-indicatoare)
-Buna, Robert!
-Buna!
-Ce faci?
-Ma joc cu prietenii mei, cu pistoalele de apa.
-Pot sa ma joc si eu cu voi?
-Da. Poftim, ia un pistol.
-Multumesc!
Dupa ce s-au jucat:
-A fost o zi minunata!
-Pa, Robert!
-Pa!
De la cubul magic vreau si eu o bicicleta.
Robert S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.