luni, 19 august 2013

Invitatie pentru domnisoare si mamici la miscare:)

"Acum sunt trecut de cincizeci de ani si m-am mandrut dintotodeauna ca am incercat sa duc o viata sanatoasa. S-a dovedit ca unele dintre obiceiurile mele m-au ajutat atunci cand a venit vorba despre procesul de imbatranire. Am fost foarte constiincios in privinta exercitiilor fizice, desigur si mi-as acorda, totodata, o nota destul de buna la odihna, alimentatie sanatoasa si controlul stresului." Bob Green- "Cu 20 de ani mai tineri" Intotdeauna, MISCARE:) Consecventa, ritmic prestata Iti asigura sanatate, Curata! PS. Pot face miscarea aceasta si tatici si bunici- spatiul si vointa Sunt necesare aici:)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.