duminică, 28 aprilie 2013

O calatorie prin Carpatii Meridionali

 
 
 Alin Tamas, IV A

 Eu si familia mea ne-am propus sa facem o calatorie prin Carpatii Meridionali . 
 Am plecat de la Lacul Vidru spre Defileul Oltului . Prin Defileul Oltului trece soseaua si calea ferata care leaga Transilvania de sudul tarii .
 De acolo ne-am indreptat spre Lacul Bucura. Acolo am campat cu cortul, timp de trei zile si doua nopti , atrasi de frumusetea zonei .
 Dupa aceea, ne-am intors la Lacul Vidraru . Si de aceasta data am campat cu cortul , insa petru o singura noapte, deoarece eram curiosi ce aventuri ne mai asteapta . 
 Ne-am indreptat spre Moldoveanu. Acolo am gasit o minunata pestera in care ne-am adapostit peste noapte .
 Cand ne-am trezit de dimineata cu rezervele de pline de mancare , am mers la Babele din Muntii Bucegi . Acolo am intins o patura mare si am povestit tot ce am  vazut in aceasta expeditie, cu amanunte... de asemenea am facut un picnic grozav. 
 Dupa toate acestea, ne-am indreptat spre casa , cu zambetele pe buze si plini de fericire .  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.