joi, 25 aprilie 2013

Geniali in actiune:)

Eu impreuna cu clasa mea am mers la Targoviste . Poză cu Turnul Chindiei din Târgoviște
1} Am fost la Curtea Domneasca . Acolo era Turnul Chindiei . Am urcat acest turn pana sus de tot , iar scarile erau in spirala  ! Pentru mine a fost distractiv !
2} Am mers la Gradina zoologica , chiar in apropiere de Curtea Domneasaca .
Acolo am vazut multe animale ! Cel mai mult mi-a placut cand am asistat la miracolul vieti ...., cum sa nascut un pui de maimuta ! A fost extraordinar ! Si am mai fazut un urs care tocmai s-a trezit de la hibernare , si care se intindea si statea intr-o pozitie tare haioasa !
 
 
3}Am vizit o manastire ! Foarte frumos ! Nu ai ce zice , ce frumos a fost!
 
 
 
4*} Am facut picnic la curtea unui domn tare dragut si amabil! Acolo puteam face ce vrem!  Puteam sa : mancam gogosi; sa jucam fotbal , bascket , si sa ne dam pe leagan ! Practic , puteam face ce vream noi!! Zici ca era raiul pe pamant !
 
 
5**}Pe deasupra a avut un sofes de 5 stele , iar la fel si masina sa , deoarece domnul Adi (soferul) si cu ceilalti colegi ai mei faceam tot felul de glume !
 
 
-La sfarsit am ajuns acasa, cu zambetul pe buze!
*Mie mi s-a parut cea mai distractiva si mai  frumoasa excursie!!
Alin Tamas, IV A
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.