miercuri, 27 martie 2013

La pas prin Carpati

La pas prin Carpati 
Eu  am fost in muntii Carpati cu familia mea .
a) Prima data am colindat Carpatii Orientali . Acolo am stationat la o cabana extrem de frumoasa . 
b) Dupa care am mers in Carpatii Meridionali si Sub Carpati , Acolo am campat cu
cortul  si a fost extrem de frumos . 
c)Urmatoarea grupa a fost in Campia de vest si Campia Romana , iar ultima data am fost in toata partea estica a Romaniei.
A fost o excursie lunga (ca si timp )dar a fost in acelasi timp si o excursie extrem de frumoasa .  -Alin Tamas, IV A




  
                                                    
Era o zi calduroasa de iarna nu era nici frig dar nici cald, era bine. M-am gandit sa merg pe Muntii Carpati si sa vad cat de minunat este . Am incercat sa ma dau cu schiurile dar nu am resuit. Pe drum am intalnit: caprioare negre , stejari, molizi,brazi si alte feluri de copaci. A fost o experienta uimitoare si m-am distrat vazand cat de frumos poate fi pe un munte.-Andra

 ***                                                                                                      
        Era o zi de iarna. Eu si cu prietenii mei hotarîram sa megem la munte- in  Carpati.
Noi merseram o vreme si intalnira niste oamenii. I-am intrebat.
-D ece ati venit la munte?
-Noi? aam venit la munte sa schiem.
Ne intrebara si ei cu ce gânduri am ajuns acolo noi. Le-am spus că am venit la munte sa ne dam cu sania.
Ne-am luat  ramas-bunsi ne continuaram drumul. -Bogdan

***
                               
        Eram odata cu fratele meu bun , ne-am gandit sa exploram putin muntele sa mai descoperim ce mai este nou. Si am observat, privind in zare o veverita lovita la picior.Am  luat-o sa o ingrijesc, i-am facut un adapost in padure cea vesela si luminata. Nu am vrut sa o iau deoarece o indepartam de familia sa, Apoi     i-am dus o paturica in adapostul sau,ca sa nu-i fie frig.Si dupa ceva timp, veverita cea poznasa pana la urma s-a vindecat. Ea prin limba sa cred ca mi-a multumit. -Manu.



*** Eu am mers in excursie cu clasa .Destinatia noastra? Muntii Carpati. Am făcut popas in Padurea Magura.
Dupa aceea  am mers in Delta Dunarii. A treia zi am ajuns la destinatia noastra. Ne-am-am  bucurat mult -Madalin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.