marți, 12 februarie 2013

PRIETENIA


Prietenia reprezinta pentru mine un lucru bun si frumos. O prietenie adevarata reprezinta pentru mine o comoara, deoarece o prietena adevarata este mereu langa tine- si la bine si la greu- iti da sfaturi si te incurajeaza sa mergi inainte,sa faci tot ce iti propui. Cu o prietena buna alaturi, mereu te simti bine, te distrezi ;i ai cu cine sa iti petreci timpul. Eu cred ca toti oamenii au prieteni!

Denisa Muscariu, II C


    Prietenul meu cel mai bun

    Ma gandesc cum sa incep aceasta relatare despre prietenii mei?
    La scoala am multi prieteni cu care discut, pe drum am alti prieteni. Si acasa am multi prieteni.
    Cand intru incurte ma intampina pisica mea.Catelul ma asteapta bucuros sa il mangai dand din codita.Si parintii sunt cei mai buni prieteni ai nostri. Noi copiii gasim prietenul cel mai bunin toate lucrurile care ne inconjoara.

    Andreea Popa, II C



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.