miercuri, 13 februarie 2013

De-a reporterul-Interviuri :)

Alin Tamas, IV A

-Ce jocuri te joci pe timpul iernii ?

-Eu in timpul iernii ma dau cu sania , skiurile cu patinele si facem oameni de zapada!

-Cum petreci tu Craciunul?

-Eu petrec Craciunul alaturi de familie si asteptam cadourile de la Mos Craciun!


De-a reporterul...

Adina Petrutiu, Amalia Poenaru, Marian Sarariu, IV A

  -Bună ziua! Bine ați venit la interviul nostru.
Invitatele de azi sunt dansatoarele Adina și Amalia.
  -Ce te-a atras spre aceasta pasiune?
 - Eu mi-am descoperit această pasiune atunci când mi-a prezentat prietena mea, dansurile.
  -Amalia, la câți ani ți-ai descoperit pasiunea?
  -Mi-am descoperit pasiunea la 4 ani.
  -Cum ai ajuns să fii dansatoare?
  -Păi, am ajuns dansatoare datorita mamei mele ce m-a îndrumat să încerc.
  -Unde ai învățat să dansezi?
  -Eu am învățat să dansez la Casa de Cultură din Codlea.
  -Mulțumim pentru acest interviu!
  -Ne-a făcut plăcere să vorbim cu dumneavoastră.

Un comentariu:

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.