vineri, 14 decembrie 2012

Iarna

POEZIE DE CRĂCIUN

ALEXIA HUȘTIU,colega- clasa a III-a B-Școala Gimnazială nr. 3 Râșnov
invitată în paginile blogului genialiidelascoala2


Sunt o elevă cinstită
Cu creionul scriu grăbită
De mirare să vă fie!

Poezia săv-o spun:
La serbarea de Crăciun,
Unde-avem ca invitați
Frați, bunici, mămici și tați...

Îl aștept pe Moș Crăciun,
Că doar sunt un copil bun,
Dup-un an de învățat,
Când cu nasu-n carte-am stat!

Am mirosit filele
Și-am numărat zilele
Ce-au rămas pân'la cadou:
Unul performant și nou!


Eu îmi doresc o tabletă
Că doar sunt fată cochetă
Și merit, precum am spus
Că greșeli prea multe nu-s!

Că dacă nu am muncit
Este clar că n-am greșit.
Pe părinți i-am ascultat
Zilnic i-am supravegheat!

La gătit, făcut curat,
La spălat și la călcat
Eu frumos le-am explicat:
Șeful trebuie-ascultat!

Cum am zis la început
Cred că poezia v-a plăcut
Și dacă nu e așa
Banii pe bilet vi-i voi da!

Ei, că doar n-ați plătit
Iar eu n-am pierdut nimic,
Din contră, am câștigat,
Căci ca poet m-am lansat!

Iar la anul care vine
Voi munci mai mult, mai bine,
Așadar, în clasa a cincea
Sigur vă voi da gata!
  Adina Petruțiu, IV A
Iarna a venit.
Copiii merg afară să se joace. Unii copii vor sa facă oameni de zăpadă, iar alții să se dea cu sania. O fetiță văzând cât de frig este a scris pe zăpadă ”rece”. Bucurându-se de iarna cea frumoasă au stat afară până seara să se joace apoi au mers la casele lor.
Seara liniștită și pustie si s-a învelit într-o plapumă de omăt întreg cuprinsul.






Palatul de cleștar

  Intr-o zi de iarnă un împărat înpreună cu fiica sa priveau pe fereastra magică, omătul din grădina palatului. Pe acoperișul de cleștar erau mulți țurțuri mari care continuau să crească în fiecare zi.
Soarele supărat s-a ascuns după stelele de argint de pe cer.
Palatul era foarte frumos și fermecător.


Cine continuă? Așteptăm comentarii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.