duminică, 9 decembrie 2012

Activitatile noastre preferate

Ne place, așa cum urmează să remarcați ”cu probe”-munca în echipă. Oricare ar fi disciplina școlară, noi, Geniali majori primari, de clasa a patra ”A” școlari, am învățat să creăm cvintete, ori să extragem informații esențiale din materialele citite.
Ne numim mai sus ”Istorici” tocmai pentru că într-o oră din cadrul acestei discipline fascinante tare, am cercetat în grupe de 4..Geniali originile unor popoare..

Așa am aflat cine erau slavii. Cu siguranță urmează să adâncim cercetările și să exprimăm prin proprii cuvinte
despre turci să luăm aminte.

Din informațiile citite și împărtășite, am reținut despre turci că nu oboseau să lupte
Și cucereau teritorii multe.
Și despre gali am cercetat, în echipe informații împreună
Și-am convenit că francezii..au o origine...de asemenea bună.

Toți pentru unul și unul pentru toți
Învățăm împreună,
Învățăm de la toți!

Suntem prieteni buni
Lucrăm în echipă
Ne oferim sprijin
În orice clipă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.