marți, 13 noiembrie 2012

CLASA MEA

Andrei Doltu, IV A


Este locul unde am învățat să scriu și să citesc și câte altele... am dat nenumărate teste, am participat la concursuri de citit -cu ținta finală câștigarea unui ”Foarte bine”.
Clasa mea este foarte curată, cu tabla mereu pregătită de lucru: așa e clasa mea.


Bunătatea

Andrei Doltu, IV A

Bunătatea lângă tine este
Ca tulpina pentru-o frunză,
Și copacul- în pădure
E ca ursul după mure.

Bunătatea e comoară
Ne ajută tot mereu,
Ne ferește de necazuri,
Ne susține și la greu.

5 comentarii:

  1. Poezia lui Andrei este foarte frumoasa si este foarte draguță Andra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei foarte frumoasă poezia imi aduc aminte când ai citit-o în clasă



    Poenaru Amalia
    Petruțiu Adina

    RăspundețiȘtergere
  3. Poți să o pui pe cărticica de Crăciun felicitări

    RăspundețiȘtergere
  4. osa va aratam o melodie facuta de: ANDRA(EU),ADINA,AMALIA SI YULISA COLEGELE MELE CELE MAI BUNE MELODIA URMATOARE:
    LALALALA,LALALALA
    FII BUN CA SA DESCOPERI
    MAGIA DI SUFLETUL TAU
    IUBIRE(X4)DIN SUFLETUL TAU
    ZAMBESTE TOT MEREU
    CA SA VEZI CA NU E GREU
    IUBIREA DIN INIMILE NOASTRE
    NE DESCHIDE POARTA CA TRE O LUME MAI BUNA
    IUBIREA(X4)
    GANDESTE POZITIV SI-AI SA VEZI
    CA VEI REUSI
    MAGIIIIIIAAAA !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa poezie despre bunatate

    RăspundețiȘtergere

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.