vineri, 27 iulie 2012

CUM E ..MIEZUL DE VACANTA?

Trec prin cartier si vad Genialii...zâmbind cu chipul plin de soarele verii care anul acesta ne rasfață  cu arșiță mare....
Mă salută voioși de parcă le-ar fi dor de școală...
Câte o mămică-conștiincioasă mă informează-la vedere- cum că Genialii nu stau să huzurească la arzătorul astru..ci exerseaza lecția ținerii de minte a celor învățate la școală... scriu cate 2 pagini de culegeri ..trei..pe zi...
Nu e rău că exersează-îmi permit eu să apreciez- mă gândesc doar că în atata vacanța activitățile de relaxare ar trebui alternate cu cele de învățare, într-un mod atractiv..


E vacanță...
Programul zilnic al copilului neîncadrat de orar? Care este?
Chiar așa, dragii mei...cum va întocmiți programul zilnic?


Pentru aceia dintre voi care doresc sa exerseze, va provoc nițel. Scrieți-mi un mail- o compunerică- cu titlul O ZI DIN VACANȚĂ-PROGRAM GENIAL!
Așa, poate mai diversificați activitatea voastră din vacanță :)

Mailul meu este-vă reamintesc-simonac22002@yahoo.com.

Nu este o temă. E...o provocare pentru aceia care deschideți blogul. E voluntariat de vacanță.



Zi cu soare domolit!

Cu mult drag și dor de voi,
Prof.Simona Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.