joi, 14 iunie 2012

MARAMUREŞ-jurnal de bord
Amalia Poenaru, III A

Excursia în Maramureş a fost de vis.
Am văzut pentru întâia oară Cimitirul vesel din Săpânţa-a fost impresionant, cu adevărat..frumos. Şi la Muzeul Satului din Sighetul Marmaţiei ne-a plăcut, casele din diferite perioade istorice, cu obiectele de mobilier păstrate din acele vremuri.
La Grădina Zoologică din Baia Mare-un babuin se strâmba la noi... de râs. Am admirat şi urşii, porcii mistreţi, câinii şi câteva păsări: păuni, berze, găini şi gâşte.
Când am ajuns la Mănăstirea Bârsana, la locul de cazare, cu toţii am avut o surpriză: ne aşteptam la altceva.. Am stat într-o cameră fetele şi în alta băieţii.
Dimineaţa, băieţii păreau aşa de veseli..s-au îmbrăcat rapid şi au ieşit afară primii. Păreau să fi  făcut ceva glume sau boacăne cu o seară înainte..unii dintre ei....
Am intrat şi în biserică, ne-am rugat pentru noi şi pentru cei apropiaţi.




A fost tare frumos! Tare mi-aş dori să mai merg încă o dată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia dumneavoastra conteaza.
Spuneti-va parerea despre activitatile noastre.